čtvrtek 2. března 2017

Příjímačky aneb jak to všechno začalo



Píše se 18. květen 2016 a moje maličkost právě odmaturovala... Jako většina lidí kolem mě jsem se druhého dne probudila s pocitem, že něco skončilo a něco velkého jiného začíná... Na našem gymnáziu jsem patřila k lepšímu průměru. Nikdy jsem nevynikala v ničem, ale když jsem se na to zaměřila, šlo mi to. Už od druhého ročníku jsem přemýšlela, co budu ve svém životě dělat. Vůbec jsem netušila. Jsem ten typ člověka, kterého zajímá snad všechno, od genetiku a jadernou fúzi po gendrové problémy a situaci v KLDR. Den po maturitě jsem si řekla, že na všechno "peču" a budu dělat rok letušku... Vyhledávala jsem si všechny aerolinky a požadavky na tuto práci. Po dvou dnech nadšeného hledání jsem tento nápad zamítla, neboť u aerolinek se musíte hlásit v lednu.. A byl květen. Přemýšlela jsem a zvažovala možnosti. Měla jsem přihlášky na několik vysokých škol a jednou z nich byla i lékařská fakulta. Nakonec jsem se rozhodla, že takovou šanci jako teď, když mám stále ještě v hlavě gympláckou chemii, fyziku a biologii už mít nebudu a už se nebudu muset na medicínu nikdy dostat.
Hecla jsem se! Prostě jsem se hecla a 14 dní se šrotila od rána do večera. Říkala jsem si, že teď nebo nikdy a nějak to dopadne. Taky dopadlo! Vzali mě... Opravdu mě to překvapilo, neboť jsem se nikdy neměla za "elitu", co by měla na medicínu. Myslela jsem si, že nejspíš nejsem úplně "blbá", ale o medicíně jsem nikdy racionálně neuvažovala.... Nebo jsem nedoufala, že bych se mohla dostat.
Tímto bych chtěla začít svůj blog o této škole a o vtipných situacích na ní! Doufám, že by Vás mohl bavit tak, jako mě.

PS: Tohle je vzkaz pro všechny, kdo o sobě pochybují... Když nemůžeš, zatni zuby a makej! (zní to jako klišé, ale opravdu to funguje) #peaceout

Žádné komentáře:

Okomentovat